2008年12月16日 星期二

悠長假期

明天開始08年12月17日放假,放到09年1月4日。攞10天假期,就放19日假,都咪話唔盞鬼


好多朋友,同事都會問我係咪出外旅行,我就話放假要黎陪Panda,可能朋友,同事們都會話,係咪浪費咗D假咁呢?唔---點講好呢


講真,我又唔覺得浪費假期喎。(可能我做政府工,假期多的關係啦)。如果我冇養寵物,出門就話都冇咁易啦。但自從養了Panda後,想法就完全改變過黎。我會替寶貝著想先,驚佢會以為我唔要佢,所以出外旅行,現時階段,我絕不會去諗,其實,我真的很想去英,法,美等地方行下。兼最近有線介紹芬蘭的聖誕老人村,真的很想去啊!至於東南亞,在未養寵物前,還好,都去過。


甚至乎短線的旅遊,我都會叫Panda爸,帶同小兒去,而我寧願留在家中陪da da。希望Panda爸唔會介意就好啦。我知道,出外旅行,如倆公婆同行,當然sweet sweet啦。


話比卜友你哋知呀,我寫緊這篇卜的時候,da da係伏在我懷中,還呼嚕呼嚕咁呢,這種感覺,那種窩心,真的多多錢都買唔到呢


所以,還是個句,放假陪da da


1 則留言: