2009年7月3日 星期五

Panda洗白白之發爛渣

有不少卜友都知,同事兼卜友萬能豹是幫寶貝仔沖涼的。但因萬能豹一些私人理由,以後不能幫寶貝仔沖涼啦。她想教我沖,於是大家都放假一天,她來我家教我怎樣幫DA仔沖啦


講真,今天亞仔特別惡兼難服侍,可能我在場啦,fee聲不絕,踢腿,起爪,怒吼乜都出齊禾從未見過寶貝仔咁惡架


由刷牙,洗耳,洗眼,剪手甲,腳甲到剷毛,禾都覺得好難,禾一個人點可以做到呀,你們實會話,叫Panda爸幫手咪得囉。Da爸會用嚴厲手段架,我驚到時Da仔會嚇親呢


剪甲,剷毛已fee到九彩咁,要半場比佢抖吓,講真,禾都要抖吓呢


這張相是剪剪吓,發難渣,於是放佢一馬



勁唔開心樣



剷背脊毛就好乖,郁都唔郁,但。。。。一反轉剷肚底毛,加拿大毛就惡過老虎








後來,萬能豹幫佢戴個喇叭等佢發唔到惡



叫做上半場攪點哂,我去煮些魚蛋米粉加個菜就當係午餐啦


到沖涼啦,反而冇之前個D咁激,只要捉實佢,快快手幫佢沖,都好快攪掂。係個浴缸內,走得去邊呀


你哋可能會問,不如出街比寵物店沖啦,禾可以答你,禾以前就係比九龍城一間寵物店沖,每次都一肚氣攞番隻貓走,貼錢買難受,我亦不想再提個D激氣野啦。


所以自己同貓咪沖,一定好過出街沖的。但禾感覺好大壓力呀,好唔開心呀


當然,在這裡,我要衷心多謝萬能豹,她的確幫了我很大的忙,令我放心擺低隻貓比佢,她對Panda非常之有愛心,處處忍讓牠的臭脾氣。


無奈,我亦要尊重她的決定,對嗎


唔緊要啦,凡是總有第一次,我想我會應付得黎的。


Panda經過大半天的勞役,攰到要去搵周公呢



亞仔,攪完你,Panda媽禾腰酸背痛呢


1 則留言: