2009年10月13日 星期二

10月13日之Panda洗白白

今天,放假在家,突然想試吓同寶貝仔洗白白雖然得我一個人,我諗我會攪得掂


昨晚,已捉了寶貝仔剪甲甲同剪了腳板底D毛,雖然唔係剪得好多,都好過冇啦


Panda仔唔知係咪識聽我講野咁,我話DA仔沖涼啦,佢見禾攞住條大毛巾,就好快咁躲藏在電腦枱底幾經辛苦,先捉番佢出黎


入到浴缸,喪叫,想逃走。一輪劇鬥,終於攪掂。從今次的經驗,我下一次會做得更好的如,應該放一盆暖水在浴缸內,唔使亞仔要等我較啱D熱水,先沖洗梘液,真怕牠著涼呢


沖完,用乾毛抹身,隨即用風筒吹。牠都算合作架啦,雖偶有走貓的情況


自己繼續LAM



九成九乾哂啦,黎張背影先



LAM到攰哂,跟住搵周公去也


沖完,DA仔D毛滑滑



因DA仔D毛唔係好長,我先敢同佢沖咋,若是長毛,禾就會找萬能豹架啦


1 則留言: