2008年7月11日 星期五

無事獻欣勤, 必有所求 之 買定離手, 開...........

做乜媽咪會比濕糧我食架唔通有陰謀


媽咪成日話乾糧已包含所有營養架啦, 小吃, 偶一為之就好


 


把刀都放响處啦, 仲唔埋你開比我食, 係咪想博咬呀你


 


 


咁至係架嘛, 手腳咁慢, 下次唔該醒少少, 快d手, 知冇


亞仔, 乜你唔知粒濕糧鬼死咁難meet 咩, 催催貢


 


等我lam哂d汁汁先, 唔.........好味, 好味


 


, 貓有三急添, 我抓, 抓, 抓, 挖定個靚位先


 


嗱, 買定離手, 今次開...............,         爆呀.......爆呀......爆....


 


弊, 發現相機响附近, 仲好似對住我咁喎


 


費事睬你, 等我掩埋d便便先我好有手尾架


原來食完濕糧, 要比媽咪影臭臭ge, 算啦, 見你平時待我不薄, 一次就好啦


1 則留言: