2009年2月2日 星期一

當Panda媽遇上餅餅

早前,在餅媽網誌內得悉發少同餅餅每年逗的利是錢,都會捐出去做善事的有見及此,怎少得我個封呢。於是今天中午,趁食晏仲有些少時間剩,速速過去餅媽舖,心想放下兩封紅封包後就走人。


怎料,原來餅媽帶埋發少同餅餅出舖頭,實在令我太驚喜啦。網誌內就見得餅餅同發少多啫,怎會想到實實在在的2隻可愛貓咪在我眼前呀,好彩我今天有帶相機,二話不說,梗係同2隻貓地影番張相啦。

嘩,餅餅真係好肥美呀,個躉仲鬼死咁大個架。抱住牠,真係好聚手架,真係好乖,肯比我抱,又冇咋型喎,反之,發少就比較怕醜,在籠內不肯出來給我抱,不過,唔緊要啦,同佢影番張合照我都好滿足架啦。

話比卜友們知呀,如你們未曾見過餅媽的話,等我話過你聽吖,餅媽好靚女架。



 


餅媽又好客氣咁比番封利是過我Panda,在這裡,代da da多謝餅媽利是。



今天已是初八,水仙仍開得燦爛,一踏入家門,滿室清香。




沒有留言:

張貼留言