2009年5月2日 星期六

Panda洗白白

嘩,屈指一算,寶貝仔對上一次洗白白,大大話話都有2個多月了,所以今天約好了萬能豹幫牠洗白白


灰紅,襪襪知道後,鹹濕貓奴的本性又走哂出黎,要睇出浴照喎所以我帶埋部傻瓜機叫萬能豹幫我同寶貝仔影番幾張照片,但她說今次她時間比較趕,加上新居未熟習環境,所以不同牠影啦。出浴照 'lee家野'要講緣份的,唯有寄望下次啦(灰紅。襪襪-我Panda媽向你們酒個淋先


擺底DaDa後,到附近淘大商場逛吓,順道食晚飯。我咁大個女,都係第一次踏足這個商場咋真是大鄉里呢


那處,有很多食店,我們揀了一間食日本菜的。都算過得去啦。












10時左右,取回DaDa就打道回府啦。



剪哂D毛毛,又係成條臘腸咁,樣子怪怪的但我唔會笑佢架,我仲成日同佢講:嘩,DaDa好靚仔呀


咁樣,貓地先至會有自信架


未剪的貓樣



剪後的貓樣



番到屋企,佢就立刻找野食,好肚餓咁喎








今晚,我會比件背心Da Da著,因開住冷氣,我驚凍親寶貝仔


 


1 則留言: