2010年4月20日 星期二

Da仔睇完醫生了

終於望到今朝九點啦拿拿淋見醫生。Da體重係3.7kg。


講咗一大輪,總結係皮膚乾燥,亦可能係金錢癬作怪。取走一些皮屑作化驗,兩個星期有結果。問我貓咪易餵藥嗎?答案點會係'Yes'呀,於是個醫生話咁就打2枝針啦。諗住若肯食藥,就打少枝喎。佢打針時,我係唔敢睇,背住呢


(後加 : 下午打番去診所問Da仔打個2枝係乜野針黎. 姑娘話一枝係抗生素針, 另一枝係消炎針)


開咗枝藥水沖涼,一星期三次我昨天先同佢沖完涼,都係隔多幾天先沖啦


醫生檢查時,話Da仔心臟的雜音比3年前大聲咗好多。要留意住。係心漏病喎我問醫生,點解三年前個位醫生話係雜音,但而家變咗心漏病架。佢話二者都係一樣。


所以,醫生話若沖涼時,貓咪緊張的話,就唔好同佢沖。咁。。即係點呀,又話要一個星期沖三次,但又話若貓咪驚,驚佢心臟負荷唔到,就唔好沖。我要點做呀



醫生助手還說,放藥水時,要停留在貓咪身上十分鐘,還要按摩,讓藥水能滲入皮膚,達至最佳效果。


過幾天又話天氣轉涼,點沖呀,好煩呀


放下一千個大洋就離開診所啦。車行到一半,手提響起,原來我忘記拿枝藥水,Da仔真係令到我失失慌呢


(請各位不要打比我,我現在心情唔係咁好,我驚我講唔到野,對不起,我知大家關心我同Da仔)


2 則留言: