2008年11月13日 星期四

Happy Birthday to me

今天係我Panda媽牛一, 以往梗會放假一天, 但今年因有同事放長假, 要Double-sideway, 所以今天牛一要番工.  不過都無損我愉快的心情架

 好, 等我整番個蛋糕比自己先.
Birthday Candles


今年, 收到的第一份禮物, 是一位好知己送的.  是一條大領巾, 多謝呀, 我的好知己

Thank You



Panda 有野講喎

Cat


Thinking
乜黎架, 我剩係對個膠袋有興趣咋喎
Secret



快d比個袋我啦, 仲响樹影乜鬼啫

Pulling My Hair Out



媽咪....個袋呢

Mad



好啦, 見媽咪牛一, 玩少陣先.  我祝媽咪 :


1. 成日都買罐罐比我


2. 日日陪我玩


亞仔, 你d祝福咁得意架, 好似調番轉, 係你牛一咁喎

Purple Smiles


今晚, 同panda爸去布袋澳食海鮮, 好期待今晚呀
Cheers


Shell
 
Shell 2
 
Lobster
 
Fish
 
Crabby



1 則留言: