2008年11月8日 星期六

Panda之豐收篇


十一月八日, 睇完貓展, 走出去寵物用品展區, 買了Panda最喜愛濕糧之美味杯, 十元一筒, 平過我在公司樓下的商店, 那裡賣二十元呢, 足足平一半, 我買了三筒比寶貝da呢, 佢見到, 都不知幾開心見佢咁開心, 我梗係仲開心過佢啦


封面隻貓好靚呀



Panda : [等我檢查吓媽咪買乜東東番黎先]



杯杯.....你咁熟口面o既



唔...我記起啦, 媽咪食日比我食個D汁汁呀



好嘢, 有三筒咁多, 諗起都開心



我反吓肚仔先



媽咪, 做乜影我



成鬼日攞住部爛鬼相機對住我, 好, 擰歪面先



唔係喎, 媽咪咁錫我, 我唔可以咁曳曳架, 好啦, 我擺個靚'舖士'比媽咪影先



弊傢伙, 唔記得洗面添, 各位卜友, 失禮哂



Da Da無論你屎面樣, 可愛樣, 媽咪都咁愛你架


1 則留言: