2008年11月18日 星期二

Panda爸篇之賊訊 + 街頭老屈案

我相信卜友們都有睇過電視節目 - 賊訊, 裡面有時會講一些壞人用欺騙的手法去呃市民, 想不到, 會發生在Panda爸身上


話說, 今天Panda爸在公司接到一個電話, 內容大致如下 :


騙徒 : 老豆, 老豆, 我幫朋友做咗十萬元擔保人, 個朋友走咗佬, 我e家比人捉咗, 你快d攞錢黎救我呀


爸爸 :  亞仔, 你e家响邊樹呀?


騙徒 :   我唔知呀, 我比人懞住對眼, 唔知係邊樹呀?


爸爸 :   亞仔, 你叫乜名呀?


騙徒 :   老豆, 有冇攪錯呀, 連個仔個名都唔幾得, 亞強呀.  (當然, 騙徒撞錯啦, 我個仔不是叫亞強, 但個騙徒又死蠢, 真係求其講個名出黎)


爸爸 :   但係我個仔係冇大陸口音架噃.


騙徒隨即收線.


在這裡, 我希望卜友們, 如家有老人家或小朋友, 記得叫他們小心陌生人的電話.  我想現在經濟差, 不法分子會四出呃呃騙騙, 小心為上.


還有, 我公司的老板最近曾試過在旺角街頭, 有條友仔撞埋我老板度, 跟住條友的所謂名牌眼鏡隨即跌落在地上, 並且爛了, 跟住條友叫我老板賠錢, 我老板當然冇理會佢啦, 佢仲死跟, 見我老板無賠錢意途, 跟住又話, 你唔賠足, 起碼都要賠一半呀, 我老板心想, 咁, 你仲唔係老屈, 費事理佢, 一直往前走, 條友仔跟了2個街口, 見屈唔到, 就消失於人群中.


出入旺角的卜友或朋友們, 小心有人老屈呀

        


1 則留言: