2009年1月10日 星期六

人到中年之跟進篇

1月10日那天,中午仍頭痛痛

,故此"的起心肝"走去睇西醫啦。


到了診所,給過往的血壓指數比醫生睇。當然他沒理會那堆數字啦。就用佢診所的水銀血壓計幫我量。量完後,佢話下壓係有少少偏高

。照現時黎睇,不算太嚴重,可能是感冒引至頭痛。我話我食咗必利痛都冇用喎,佢就話醫頭痛仲有好多種藥架嘛。他還說電子儀器,未必咁準確,還叫我下次可帶埋部機和佢部水銀機一齊量吓,就知道電子儀器相差有幾多度。


醫生開了一些感冒藥,喉嚨發炎藥,維他命和喉糖。三日藥,一百八十元。


到了今天,又真係好咗好多喎,頭痛冇咗,個人得咗

。經過今次,可能係一個警號話比我知,要小心飲食。


今早,雖然大埔區勁凍,個口仲出煙呢

但我又去逛我的至愛-街市啦
。菜單如下:


1-西洋菜羅漢果陳腎煲唐排


2-梅菜蒸鯇魚腩


3-西蘭花伴牛柳


 


頭唔再痛後,個人的情緒亦冇咁負面,再冇成日諗埋一些唔好的事情,有時真係壓力是自己造成的。


好多謝朋友,親戚和卜友們的留言及問候和關心

。在此再一次多謝你們。我的心情已好番好多了。


 


 


1 則留言: