2009年4月7日 星期二

物輕情意重

早前,見網友餅媽介紹Pet Hair Removing Sponge,可去除傢俱,衫褲面的貓毛,諗住睇吓吉記仲有冇得賣啦。但,原來餅媽早已預留一塊比我。雖然是十元八塊的東西,但那份心意又何只值十元八塊呢。


開心的是,能同餅媽在網誌內慢慢建立起友情來,對方有好野介紹也想起預埋我一份,真的不在乎那樣東西的價值,而是那分心意,用錢是買不到的


今天,趁午飯時間,去餅媽的店舖取。晚上,見睡衣上沾滿了貓毛,即刻攞出黎試吓啦,得咗。真係有些料到咁喎



Panda : 媽咪話有野益我喎,等我檢查吓先



都唔食得o既



喂,做乜挨埋黎呀



你再埋黎,我唔客氣架



算你知機啦


在這裡,我panda要同餅姨姨講聲多謝,等媽咪吾使成日通身都係我d貓毛


1 則留言: