2009年4月21日 星期二

鄉土風情延續篇之Panda媽的死穴

唔知大家有冇一d東西或食物,一見到就會有唔舒服或周身唔自在的感覺呢我就叫這種感覺為死穴啦


我panda媽由細細個開始,一見fried rice, 尤其是黃色個種 (最好不要在我面前讀中文字,我聽到都會作嘔的)就會好自然咁作嘔架啦,我係冇野嘔個種,但會反胃,有嘔的反應,唉,我e家又嘔緊啦


唔得,我要快快手寫埋e篇卜先至得啦,我就黎頂唔順啦


所以,有時出外飲宴,差不多到個味野,我就會行開,出外走走,等Panda爸 call我,話已 clear哂,我先至番入去食美點雙輝架


至於熟悉我的朋友,同學,很感謝他們,聚會時都會遷就我不叫這樣東西的呢


有時我見到卜友內出現個樣野架,通常一睇到,便拿拿淋跳去下一張照片,但多數都會嘔2野先,真係避到避唔到架.


你們又有冇死穴呢,但有冇我咁騎呢先


 


1 則留言: