2009年6月16日 星期二

Panda媽之一不離二,二不離三,再三不離四

今天,新CEO上任,我做秘書的,當然有好多野要跟,幸好都能順順利利,希望同新老板合作愉快


平時,工作時間,都好少有人找我的,但,今天我好似做咗紅牌亞姑咁,走幾場呢


1-早上,收到網友罐罐電話,佢做開野,途經我公司,有時間上黎找我,取回早前沒有時間取的澳門手信(罐罐希望你鐘意食啦


2-冇耐,姊姊call我,話陣間上黎比隻芒果我。大家仲記唔記得梅窩棵芒果樹呀(重溫照片先



禾都係分得一個咋



唔知點解,寶貝仔見到隻貓手手,成日將佢撥落地下,激屎禾啦


3-到了下午,輪到網友串爆貓兄弟啦佢上黎找我,話比番D餸盒我喎,還加送一盒甜品比我做下午茶添,餅媽,太客氣啦感激感激



你哋話呀,禾係咪一不離二,二不離三吖


以下是後加的:


哎呀,禾的老人痴呆症又發作,差D唔記得還有三不離四呢


4-到了差不多下午四時許,禾接到哥哥的電話,話行開旺角買金魚,順道上黎攞番跟Panda爸釣魚的相。


今天,仲唔係禾最紅


1 則留言: