2008年10月13日 星期一

沖涼日

十月十二日, 約了沖涼姨姨幫寶貝DA洗白白啦.  差不多有2個多月了, 都係時候要執執亞仔D毛啦, 長得好快, D 腳板底毛長過乜, 成日收唔到掣, 掟彎失哂控咁, 真攪野.


又聽到媽咪話要帶我去沖涼喎



仲影乜鬼呀, 又要出街, 攪到貓地冇哂心機啦



亞仔, 剪完毛後, 腳板底d毛就唔使 'sin'住黎行啦



咁又係



但係我胸前最 'man' 個 '汁' 毛, 比靚姐姐剃咗去喎我仲使出黎行o既



媽咪仲影埋我咕咕, 冇哂私隱啦


亞仔, 媽咪唔係影你咕咕, 只不過想比d 姨姨睇, 剪咗d pet pet 毛, 咁...


大小二便就唔會 '痴' 到周圍係, 清潔都方便D咁啫 咪鬼咁小器啦



哎, 我仲邊有面見卜友呀, 全相都比人睇哂囉



亞仔, 定D黎, D毛會長番出黎架嘛


1 則留言: