2008年10月6日 星期一

做了花木蘭, 織織復織織

回想起未嫁時, 常常織毛衣給panda爸, 哥哥, 未來奶奶, 老爺, 奶奶的夫, 自己, 及婚後織比仔仔咁,  織了多少件

Knitting
, 我也記不清楚了.


現在還有一件在手, 是自己的. 已織了好幾年啦, 只欠一隻袖未縫好, 為何咁耐? 唉,


冇法啦, 年紀漸長, 又有老花, 總覺得冇以前後生時, 咁好眼水啦, 所以久唔久先至縫一針二針呀咁, 件毛衣對得耐d啫, 就老眼昏花啦

Dizzy
, 所以攪咁耐都仲未浦頭.
Knitting


最近, panda爸舊公司, 有位舊同事弄璋之喜

It's A Boy
, 除了要去飲滿月酒外, 人情當然唔慳得啦, 但又想送些小禮物比小生命
Baby
, 送乜野好呢?  禮盒衫?  我想他公司的同事, 一定有大把人送, 我又想送一些另類的, 心頭一轉, 不如.....織番件bb衫囉, bb包保唔會同人撞衫啦
Tee Shirt 5
  , 細細件, 好快啫, 我應該應付得黎啩
Ummm


於是在九月尾, 買了冷, 就開始做織女啦,

Crochet
係咁織.....係咁織....... 雖然雙眼有些少倦, 但一想到獨一無二噃, 又繼續織啦.....


bb毛冷



Panda又要八吓係乜東東黎

Kitty 4



有冇我d毛咁暖先



後幅進行中.....




完成後幅



一對袖



前幅, 左與右



齊哂

Clapping Hands



另外買了四粒河馬鈕

Hippo



Needle And Thread
縫合後的初步樣貌, 我想唔太差呀呵
Embarrassed


 


 


最後, 釘埋d鈕, 完成啦


在這裡, 還要多謝panda爸, 佢幫我把這件毛衣燙一燙, 冇咁凹凸不平, 感覺又再好d




希望主人家不嫌棄我的手工差劣就好了


也希望小colin喜歡姨姨這份心意吧




1 則留言: