2009年11月15日 星期日

罐罐飯局及餅媽的禮物

今日,原先約了餅媽,罐罐黎家訪,但餅媽業務繁忙,未能抽身前黎,所以今日只得罐罐單刀赴會咋

罐罐知我鐘意食芝士蛋糕,特登買了個生日蛋糕上黎。實在太客氣呢,攪到我都唔好意思添(其實生日已過)又呃多個蛋糕食



還送上生日禮物,多謝哂呀



玫瑰味的潤手霜-開咗黎試啦,好潤吓喎



今晚,在家煮幾味,希望罐罐唔嫌我的手勢差就好啦相片是借用罐罐的



四餸一湯,糙米任裝


Da仔見有稀客到訪,全程都驚驚青青咁,但罐罐又點會放過影貓貓這個環節呀,一於你有你驚,佢有佢影



傾吓講吓,咁就八點有多,Panda爸就送罐罐番家去啦


未能赴會的餅媽,早前買咗份生日禮物比禾,Panda仔都有架


餅媽話,因佢似肥餅喎



唔記得咗叫乜名添-係比寶貝仔索架



那晚,返到屋企,Da仔已入袋自己摷,我都未開,佢已經聞到味啦,拿拿淋開比佢索啦,不知幾high



我同Da仔都講聲:多謝哂呀餅媽


 


今年的生日,除了要好多謝家人,各方好友之外,還要多謝在網誌內結識到的網友們,因為今年多咗你們的祝賀


借此,我亦祝大家身體健康,事事如意


 


1 則留言: