2009年11月5日 星期四

睡不好

昨晚深夜3時左右,被da仔類似咳聲嘈醒.拿拿淋走去睇吓佢發生乜事.那種聲音,不知是打噴嚏定或咳嗽聲,都係咪啦,即刻比件小背心佢著住先


等今朝一早,帶佢睇醫生.漫長的夜晚,真希望你行快d就好啦.濛濛朧朧中,還發了一個夢..〔好不容易才等到九點,即刻打去預約.點知診所職員話今天滿額,明天請早.聽罷,點求職員行個方便都不得要領,頓時急得哭了出來...〕


跟住,就醒了.成個人散哂咁,應該是昨晚睡得不好的緣故吧.成晚要走去搵亞da仔,抱佢同我瞓,不久,da仔又走出廳,成晚就係咁,捉黎捉去


到九時左右,去到診所,在我之前有三個,幸好都不是等太耐


上吓磅先: (寶貝仔現時重3.7kg-8.14磅. 比起在05年時的3.5kg-7.7磅,重了0.2kg,唔知重得咁少,正常嗎?)


經獸醫一輪檢查後,冇發燒,喉嚨冇野阻住,一切無恙,可能喉嚨有d毛'痴'住咗,寶貝仔想咳番出黎咁喎.因牠是長毛貓,醫生叫我買枝吐毛膏比da仔食.還說我可外出買,但就冇診所賣的牌子啦,是直接從澳洲購入喎,售價$160.貴出面其它的牌子好多,都唔理啦,只要對寶貝仔好,即買


其後,鬼婆獸醫見我過了成2年幾都未打防疫針,順道打埋,仲話我隔得太耐才去打,下個月要補多一針,其後就要跟番年年打啦.


我問,有d人話防疫針可三年才打,但助手解釋說,聽就聽過,但仲未證實可以預防三年喎,對貓咪黎講,還是每年打好d.


哎,真係比三年同一年攪到我頭都大哂啦


攪完一輪,盛惠四百個大洋($240+$160)才可放行


講真,我寜願自己抱恙,都絕不想Da仔病呀.(夢中一聽到話無籌,真係喊到屎屎吓吖)

Da仔,媽咪在這裡祝你身體健康,活潑精靈


 


1 則留言: