2009年11月22日 星期日

睡寶寶+大閘蟹

話就話氣溫回升,但住在大埔區的我,就覺得仍然寒冷啦


睇寶貝Da就知啦,佢由下午2時開始,瞓到晚上8點幾9點啦,都仲未起身,成個貓餅就係咁,捲咗成個下午啦





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


近排見到有些卜友勁擦大閘蟹,睇到我都心癢癢的。礙於年紀大,驚膽固醇超標,都係忍手唔買黎食啦


不過,世事往往就係咁架啦,你唔買啫,唔代表就冇得食喎,有位好友打電話比我,話佢家人訂咗大閘蟹,仲特登留番4隻比我添


嘩,真係我ge心又驚,我ge心又喜啦


咁,就唔客氣啦,正如美女廚房話齋,食咗先講



話咁快,我同Panda爸就將佢地擺哂落肚啦


真係冇得彈呀


在此多謝好友及其家人喔


1 則留言: